Cum umpli o zi în Timişoara

Toată săptămâna am fost super busy şi după orele petrecute la muncă… am avut program „turistic” de Timişoara. Tot timpul când merg undeva reuşesc să găsesc ceva turist-like de făcut, însă în oraşul meu întotdeauna a fost mai greu pam, pam! 🙂 Cu vară-mea aici, a trebuit să step up my game şi să fac pe ghidul. În afară de plimbările zilnice şi de shopping la mall 🙂 cred că ziua de ieri (i.e. sâmbătă) a fost cea mai reuşită.

Cu toate că mi-am dat o noapte de party vineri (despre care nu o să vă povestesc de data aceasta public, pentru că… nu 🙂 ), am reuşit să mă trezesc la respectabila oră 11 şi după 5 ore de somn, o baie şi un mic-dejun care bătea spre o cină copioasă, am purces spre bazar. După o tură de shopping bună şi ieftină de mizilicuri, am luat-o la pas spre centru. Şi de aici începe tot ce e mai frumos de făcut în Timişoara într-o sâmbătă!

Parcurile din Timişoara

Am mers una într-una din Parcul din spatele Catedralei, în Parcul Rozelor şi apoi în Parcul Copiilor. Bega nu ne-a impresionat foarte tare pentru că era cam plină de gunoaie şi nu ne-a gâdilat să ne dăm cu hidrobicicleta, dar poate data viitoare reuşim! Next, Parcul Rozelor! Aici, am profitat de peisajul cu sălcii de pe mal şi ne-am făcut o toooonă de poze. Am încheiat parcuriada cu Parcul Copiilor unde ne-am pozat haios pe tron şi pe tot felul de alte minuni şi unde the highlight of the day a fost să stăm în hamac şi să sărim pe trambulină! 🙂

Prin Unirii la plimbare

Ne-am întors în Piaţa Unirii pentru a vizita Muzeul de Artă. Unde ne-am delectat cu colecţia Corneliu Baba, colecţia de artă europeană şi două colecţii pe care nici eu nu le mai văzusem până acum: una de artă românească modernă şi una de evantaie (care ne-a plăcut în mod deosebit, pentru că suntem şi noi nişte domniţe, nu-i aşa?). Am continuat cu păpică bun-bun şi cu plimări pe străduţe pentru poze la unele dintre obiectivele mele favorite.

Seara la operă în Parcul Rozelor

Înainte de începerea oficială a stagiunii, la finalul lunii septembrie, Opera din Timişoara organizează spectacole gratuite în aer liber. Aseară am fost şi noi la Traviata, dar după actul 2 eram atât de congelate că a trebuit să plecăm. În orice caz a fost un moment reuşit!

Şi uite aşa, aproximativ de dimineaţă până seara am reuşit să umplem o zi întreagă în Timişoara! 🙂

Dă-ţi cu părerea aici...

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )